نشت پروتئین شدید در FSGS چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشت پروتئین شدید در FSGS چگونه آن را درمان

چگونه به درمان نشت پروتئین شدید در FSGS؟ مشخص شده است که FSGS ممکن است نشت پروتئین شدید شود. پروتئین به عنوان یک تغذیه مهم برای بدن ما، زمانی که مقدار زیادی از پروتئین از ادرار از دست داده، کیفیت زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار خواهد شد. بنابراین، توقف پروتئین از وارد شدن به ادرار بسیار مهم است.

تحت شرایط عادی، کلیه تعادل پروتئین در بدن ما را حفظ خواهد کرد. اما یک بار کلیه ها آسیب دیده، گلومرولی اراده فیلتراسیون غشاء مشکل در حفظ پروتئین در خون، به عنوان یک نتیجه، پروتئین را به ادرار نشت. به طور کلی، شدیدتر خسارت های کلیه هستند، پروتئین بیشتر در ادرار.

چگونه به درمان یا جلوگیری از نشت پروتئین در FSGS؟

برای بیماران مبتلا به FSGS، سالم، مجروح و گلومرول نکروتیک در کلیه خود را وجود دارد. برای این گلومرول نکروتیک، آنها توانایی کار خود را به طور کامل از دست داده اند و آن را غیر ممکن است که آنها را دوباره زنده در همه. با این حال، برای این گلومرول که مجروح اما هنوز هم یک تابع خاص داشته باشد، می توان آنها را به طور موثر با فعال آنها و افزایش توانایی درمانی خود آنها را تعمیر. ما می دانیم گلومرول طول می کشد مسئول فیلتر کردن خون، تا زمانی که گلومرولها خیلی بیشتر انجام تابع، تابع فیلتراسیون کلیوی است بهبود یافته و همچنین نشت پروتئین است پرداخت و یا متوقف شود.

علاوه بر آن، نکات زیر را نیز می تواند به شما کمک کند در برخی از درجه:

1. اطمینان برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود

2. جلوگیری از سرد و عفونت در زندگی روزانه خود را

3. فرم یک عادت زندگی سالم، که می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر

نشت پروتئین به عنوان یکی از نشانه های FSGS را می توان کنترل با بیماری به خوبی می رود، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان آن را، شما نیاز به درمان این بیماری است. اگر شما هر گونه کمک نیاز در درمان FSGS، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان FSGS، FSGS، نشت پروتئین در FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: